Godsdienst

Welke Godsdienst is de juiste?

Welke religie/Godsdienst is de juiste of komt er het dichtste bij?

Antwoorden: Godsdienst

Avatar

Dat weet niemand. Voor jezelf ben alleen jij de gene die deze vraag kan beantwoorden.
Vraag jezelf af welke godsdienst voor jou het meest werkelijke is, en waar jij het fijnste gevoel bij krijgt.
Als je daar achter bent heb je je vraag al zelf beantwoord.
Kelly93 | 14-09-2012 01:21

Avatar

De juiste godsdienst is de Islam vanuit daar zijn alle godsdiensten ontstaan omdat ze regels niet wouden en hun eigen clubje vormden die nu zo groot is dat ze de naam hebben veranderd in godsdienst maar Allah c.c zegt welke persoon in de islam gelooft gelooft in mij en zal moeten doen wat er gezegd word wordt dat niet gedaan zal je worden gestraft als je bijv. christen ben joods hindoe enz. wordt je verbrandt want je bent uit zijn regels gestapt en je eigen gangetje gegaan als je moslim wilt worden moet je eerst een woezoe bad nemen dat is in de douche dan moet je zeggen niyet ettim Allah rizasi icin gusul abdestini almak icin daarna ga je de volgende dingen doen drie ker water in je mond drie keer water in je neus daarna moet op elke plek op je lichaam water zijn geweest een haartje mag niet droog blijven wanneer je daarmee klaar bent kan je de volgende zin zeggen Esh hedoe ellaa iellahe iellal lahh we esh hedoe enne moehammedenn apdoehoe we resoeloehoe. dan ben je een moslim
Mert5314 | 15-09-2012 11:52

Avatar

Ik zou zeggen volg je hart.
En vraag aan het nu nog onbekende voor jou om God zichzelf te openbaren voor jou.
Dat hoeft niet letterlijk zichtbaar te zijn maar kan wel zichtbaar zijn in jouw leven.
Mijn Mening?
Ik geloof in God de vader en Jezus Christus de zoon en in de Heilige Geest.
Davidcoin | 20-05-2013 22:27

Avatar

De eerste woorden die de Engel GabriŽl aan de profeet Mohammed zei is "Iqra" (dit betekent: "Lees"), verwijzend naar de Koran. In de Koran wordt vaak verwezen naar "studeren, ontdekken, wetenschappelijk onderzoek, enz...). Hieruit wordt afgeleid dat de mens kennis moet opdoen. Als je niet weet welke godsdienst je moet volgen, dan zou ik aanraden dat je eerst de Tora (het oude Testament) leest. Daarna lees je de Bijbel (het nieuwe Testament). Om af te sluiten, lees de Koran (het laatste Goddelijk bewijs). Je zal versteld staan van de openbaring die je zal ondervinden en het zal je hart zijn die je de juiste weg zal aanwijzen.
Wetenschappers die zelf in dilemma zaten omdat ze atheÔst waren, hebben, door resultaten van hun wetenschappelijk onderzoek, de juiste godsdienst omarmd.
voorbeelden:
Dr Maurice Bucaille : http://youtu.be/at9joh6GpXs
Dr Laurence Brown: http://youtu.be/g1klGCdR4mU
http://youtu.be/icH18hYPqsI
http://youtu.be/gndA2vQlZuA
Moge God je helpen bij je zoektocht.
29-12-2013 21:37

Avatar

Geloof dat Jezus Christus, de Zoon van God leeft, dat is de waarheid. God heeft Zijn enige Zoon, Jezus Christus gegeven om te sterven voor de mensen omdat God zoveel van mensen houdt. Jezus Christus leeft voor altijd en eeuwig.Hij houdt van jou.Hij is voor jou gestorven om jou te redden. zie bijbel
21-05-2014 15:05



Email adres (optioneel):

Uw adres zal UITSLUITEND worden gebruikt om u op de hoogte te houden van nieuwe reacties op deze Kwero. U ontvangt GEEN reclame of nieuwsbrief.

Gerelateerd aan Godsdienst